donderdag 11 november 2010

Make a wish & mijn Krea Doe aankopen!!

Deze kaarten heb ik gemaakt met papier van My Minds Eye, en de papierlijn heet Lost and Found. Het Gorjuss meisje heb ik ingekleurt met Distress inkt, en bewerkt met Stickles. De bloementjes zijn gemaakt met de kleinste Retro Flower pos en in het hartje zit een kleine parel druppel. De cirkel is gemaakt met een mal van Joy, (dit een een snijmal en embossing mal). De tekst van van Daisy Bucket. Ook heb ik nog de Doily Lace randpons van Martha Stewart gebruikt. Met deze kaart wil ik meedoen met de challenges van: Cute card Thursday: Anything goes Sugarbowl:Sketch Ik heb gisteren geweldig genoten op de Krea Doe, hieonder kun je mijn aankopen zien: Hier moet ik toch wel weer een tijdje mee vooruit kunnen!!

28 opmerkingen:

Liesbeth zei

Leuk kaartje heb je geplaatst, en wat een leuke aankopen heb je gedaan, van alles wat zo te zien op de fotoos.
gr. Liesbeth

Linda zei

schitterende kaart en veel plezier met je nieuwe spulletjes
gr linda

Christa zei

Geweldig kaartje Durvina!! En wat heb je lekker geshopt ... veel plezier ermee!
En ja ik was vorige week weer ff in de buurt. Genoten van het weekendje!

Liefs van Christa

Patricia zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt. Leuke kleurtjes..roze met grijs. En je hebt lekker ingeslagen op de beurs zie ik.
Ik ga morgen...ik heb een heeeeeele lange verlanglijst, hi hi. Grt Patricia

angelique (anlou) zei

prachtige kaart meis
en jij heb gisteren ook lekker ingekocht, ik ook
veel plezier met je nieuwe aankopen
liefs angelique

Me zei

Prachtig kaartje,heel mooi ingekleurd.
Zo te zien heb je lekker geshopt.
Vind je nieuwe foto ook erg mooi.

Grtjss Marjon

Aleida zei

Een hele mooie, ingetogen kaart!
Mooie aankopen, ik ben benieuwd wat je gaat maken met dat blokje beige/zwart papier.
groetjes,

Unknown zei

Wat een schattig kaartje Durvina.
En wat een prachtige spulletjes heb je gekocht jij kan met dit snert weer heerlijk aan de freubel.
Wat leuk je nieuwe profiel foto Durvina.

Groetjes Suze

CraftyC zei

Your card is so sweet Durvina, and the colours so pretty!
Clairex

*Ellen* zei

wat een schatje, prachtig in die kleurtjes, en hihi hier kun je idd wel ff mee voorruit

Jolanda Cuper zei

Mooie kaart! Die aankopen zijn helemaal top!
Ga zaterdag en ik heb er ook echt zin in!
Groetjes Jolanda.

creacora zei

Super kaartje meis en wat een schitterende inkopen ik ga morgen naar de Kreadoe heb er super veel zin in

Groetjes Cora

Lia zei

Leuke kaart en je spulletjes zijn ook superleuk.

groetjes Lia

KarinsArtScrap zei

je hebt een mooi kaartje gemaakt durvina.
en je papier ziet er heel mooi uit daar kun je zeker een tijdje mee vooruit.

groetjes karin

Anoniem zei

Hele mooie kaart en wat een leuke aankopen. Nu kan je weer flink aan de slag. :)

-xxx- Myriam

Justine zei

Heel erg mooi kaartje!
Wat een mooie aankoop! Ziet er allemaal heel erg leuk uit!
Ik verlang al tot je nieuwe creaties!
Groetjes Justine

Marjanne zei

Mooi kaartje en heerlijk al die aankopen!

Gusta zei

wat een leuke kaart en wat heb je gave dingen gekocht zeg

groetjes Gusta

Marianne zei

Leuke kaart en geweldig.... die aankopen van de Kreadoe!! Ik ben vandaag geweest en heb ook een heleboel leuke dingen gekocht. Leuk om te zien wat iemand anders heeft uitgezocht :-))

Anoniem zei

Erg mooi kaartje en super details,
Bedankt voor het meespelen in the Sugar Bowl x

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je bent goed geslaagd zie ik, ben benieuwd wat je allemaal er mee gaat maken.
Je kaart is heel mooi en schitterend de mal die je voor de cirkel hebt gemaakt.

groetjes jolande

Anoniem zei

Zo'n mooie aankopen, nu maar vlug uitproberen.
Ik zag een andere foto op je blog, ik zou je er niet op herkennen met de vorige foto.
grtjes
Christa

Sanne zei

Wat een schatje is dit afdrukje! Schitterend!

Groetjes Sanne

regina zei

hoi

prachtig kaartje!!

gr regina

Agnes zei

Lief kaartje!!!!
En je hebt heerlijk geshopt zie ik, daar gaan we zeker weer hele mooie dingen mee zien :)

Groetjes, Agnes

Maria Therese zei

Gorgeous take on my sketch!! Thank you for playing the Sugar Bowl!!

Riet zei

Ohhhh Durvina,Wat heb je deze ook prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

Maria zei

Mooie kaart Durvina! En je bent goed geslaagd, veel plezier met al je nieuwe spulletjes!