zaterdag 20 november 2010

Dank je

Deze kaart heb ik gemaakt met Tilda papier. Het afdrukje is ingekleurt met Copics, en bewerkt met Stickles. Alle randjes van de scrappies heb ik met inkt bewerkt. Het labeltje is gemaakt met een malletje van Cuttlebug, de tekststempel weet ik helaas niets over te vertellen. Verder heb ik bloemen, roosjes en plakpareltjes gebruikt. Ik heb vanmiddag de eerste surprise voor een kindje uit de klas van Noa gemaakt, helaas kan ik het nog niet laten zien maar dat houden jullie nog te goed. Nu heb ik nog 2 surprises te gaan, en de gedichtjes erbij moeten ook nog volgen. Aankomende week maar weer eens verder bedenken en uitvoeren van deze opdrachten!! Een prettig weekend toegewenst,

25 opmerkingen:

Caroline zei

Heel lief kaartje!!!! En...ik moet ook nog drie surprises maken. Twee voor een man en 1 voor een meisje!!!!
Heb wel al ideeen dus....!

Groetjes Caroline

Corrie zei

Wat een super lief kaartje
Groetjes Corrie

Hetty zei

Wat een lief en mooi kaartje

gr hetty

Patricia zei

Superleuk kaartje Durvina. Prachtig met dat Tilda papier. Leuk dat je dat groene kleurtje erbij hebt gebruikt. FIjne avond. Groetjes Patricia

Marianne Schut zei

Hai Durvina, super schattig kaartje! Veel succes met de suprises! Groetjes Marianne

Neline zei

wat een prachtig kaartje heb je gemaakt! het papier blijft ook super;)
succes met je suprises
groetjes
Neline

Riet zei

Prachtige kaart Durvina,ze blijven leuk die tilda,s
Mooi ingekleurd,papier is ook geweldig.

Liefs Riet.

Unknown zei

Een heel lief kaartje Durvina in deze mooie kleurtjes.
Wens je ook een fijn weekend.

Groetjes Suze

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schattig kaartje.

Groetjes jolande

marijke zei

wat is die leuk zeg

regina zei

hoi

een prachtig kaartje!!

gr regina

Anoniem zei

Wat een schattig lief kaartje Durvina.
En wat een mooie blog layout heb je met de besneeuwde bomen.
Ze geven sneeuw op voor van de week maar voor mij hoeft het nog niet 1ste kerstdag is vroeg genoeg.(lol)

Groetjes Jannie.

Lia zei

Wat een lieverd zeg, maar ja wat wil je met dit mooie papier?

groetjes Lia

Thea zei

Schitterende kaart :):)

Gr Thea

Unknown zei

Mooie kaart heb je gemaakt Durvina!
Groetjes van Ageeth

Amanda zei

Heerlijk romantisch kaartje, en heel mooi gemaakt!

liefs Amanda

Liesbeth zei

wat een schatje, mooi gecombineerd en gemaakt hoor!
gr. Liesbeth

Astrid zei

Een supermooie kaart, prachtige details, heerlijke kleurtjes !!

groetjes Astrid

BepvS zei

Wat een lief romantisch kaartje zeg.....Succes met je surprises....
Gr, Bep

Sanne zei

Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt zeg! Succes met de surprises!

Groetjes Sanne

Anne's Cards zei

Wat maak je mooie kaarten ,leuke stempels die je gebruikt .Ik kom zeker nog kijken !

Agnes zei

Erg mooi kaartje weer!!
Je hebt het weer zóóó mooi afgewerkt!
Succes/sterkte met de surprises en gedichtjes maken...!

Groetjes, Agnes

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een schitterend kaartje Durvina, zo schattig! De surprises zullen ook vast heel mooi worden.
Groetjes van jacqueline

Unknown zei

Een schattig kaartje maar wat wil je ook met dat mooie papier van Tilda. De stempel ik ook erg mooi ingekleurd!

Groetjes, Joke

Tineke's hobby zei

Wat een prachtig kaartje net als dat kaartje hieronder gewoon schitterend
Groetjes Tineke