dinsdag 9 november 2010

Sweet wonderfull you

Deze kaart heb ik gemaakt met het schitterende papier uit een Tilda blok. Het afdrukje is ingekleurt met Distress inkt. De tekst is van Magnolia, en heb ik mogen gebruiken van Annemarie en Merit! De blaadjes zijn gemaakt met een snijmal van Quikutz en het hartje is een snijmal van Cuttlebug. Verder heb ik nog bloemen, knopen,lint, brads en scrappersfloss gebruikt. Morgen zal ik waarschijnlijk niet bloggen want ik ga moregn lekker een dagje uit, naar de Krea Doe!! Lekker een dag genieten met allemaal moois om je heen! Dat komt vast helemaal goed.

21 opmerkingen:

Karin zei

Wat een schitterende kaart met heel veel mooie bloemen, blaadjes en lintjes. Het papier van Tilda is inderdaad heel erg mooi. Ik wens je morgen veel plezier op de KreaDoe.

x Karin

Justine zei

Heel erg mooi kaartje!
Zeer leuk!
Veel plezier morgen!
Groetjes Justine

Anoniem zei

Wat een schitterend kaartje Durvina.
Prachtig hé dat Tilda papier.
Wat een prachtige foto staat er in je profiel.
En ik ga niet naar de krea doe,maar wens jouw heel veel plezier en dat je maar mooie dingen kan scoren.

Groetjes Jannie.

m@deliefjuh zei

oehoe!!! ik ga morgen ook! wat een super schatig kaartje zeg. deze magnolia's blijven leuk!

Patricia zei

Wat een prachtig kaartje Durvina. En ja dat Tilda papier is heel mooi. Veel plezier morgen..ik ga vrijdag. Laat je nog wat voor mij liggen, ha ha. Groetjes Patricia

*Ellen* zei

prachtig kaartje in die zachte kleurtjes, veel plezier op de kreadoe

Miranda Slagboom-de Groot zei

je kaartje is prachtig. veel plezier op de kreadoe.
groetjes miranda

Amanda zei

Een prachtig kaartje Durvina, enne heel veel plezier met shoppen morgen!

liefs Amanda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterend, mooie bloemen heb je gebruikt.

groetjes jolande

Gusta zei

wouw leuke kaart Durvina

groetjes Gusta

patricia zei

halo durvina
wat een pracht van een kaart
groetjes patricia

KarinsArtScrap zei

weer een heel mooi kaartje durvina, mooie kleuren.
en veel plezier op kreadoe.

groetjes karin

Wendy ten Hove zei

Hi Durvina,

Leuk kaartje! Dat stippenpapier vind ik helemaal leuk! Wat een prachtige nieuwe foto van jou trouwens! Vandaag ben je, als het goed is, heerlijk aan het genieten van de Kreadoe! Ik ga vrijdag, heb er ook al erg veel zin in!

Groetjes, Wendy

Riet zei

Wat een prachtige kaart Durvina.
Lief stempeltje.
Prachtig papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Marjan zei

Inderdaad een leuke foto!

Mooie kaart heb je weer gemaakt, lekker roze en prachtige details te zien.

Groetjes, Marjan

Wendy Koorevaar zei

Hoi Durvina!

Wat een heerlijk zonnig kaartje, prachtig! En wat een mooie nieuwe profielfoto!

Groetjes,
Wendy

Aleida zei

Mooie kaart, leuk stempel.
Veel plezier op de beurs!
groetjes,

Tineke's hobby zei

Wat een prachtig kaartje ik vind de bloemenb ook erg mooi net alks het stempeltje
Groetjes Tineke

Linda zei

Prachtig kaartje Durvina! Zo mooi van kleur en lief stempeltje. Ik ga vandaag naar de KreaDoe! Zou eerst niet gaan maar nu gaat het toch lukken met oppas enzo. Heb er superveel zin in! Fijne dag. Groetjes, Linda.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi en super schattig kaartje Durvina.
Groetjes van Jacqueline

Crealin zei

Hoi Durvina,

wat een leuke kaart heb je weer gemaakt, je hebt weer heel mooi papier gebruikt en die vilten bloemen erbij vind ik echt mooi.

Geniet van je aankopen op de kreadoe :-)

Groetjes,

Lins x